- Anoniem18 augustus 2019 om 00:47
Goedenavond
ik heb sinds mij vakantie in Kroatië last van zwaardere duizeligheid aanvallen.
Toen ik in Kroatië was had ik soms last van duizeligheid maar na de vluchtreis is het heftiger geworden dus ik vermoed dat het door het vliegen komt.
ik heb er nu al 3 dagen last van ook staat er druk op M’n oren niet dicht en ben ik soms gevoelig voor geluiden om mijn Heen of voor dingen als de stofzuiger.
ook jeuken me oren soms.
ik had ook last van een blaasontsteking tijdens mijn vakantie ik dacht eerst dat het daar door kwam maar ik ben daar nu van af en ook van de antibiotica dus dat lijkt me niet.
wat kan het zijn en wat kan ik er aan doen?
(ben met neusspray begonnen dat kan geen kwaad lijkt me)
1 reactieReagerenCatootje18 augustus 2019 om 07:41Antibiotica werken ontregelend op je darmflora en zorgen voor verlies aan vitaminen en mineralen, wat klachten kan geven. Zou in de betere vitaminezaak advies vragen over probiotica en wat aanvullende voedingssupplementen. Zou ook letten op je voeding, dat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Losse koolhydraten dus zonder dat je er eiwit, vet en vezels bij gebruikt, zorgen voor pieken in je bloedsuikerspiegel. Bij aanhoudende klachten natuurlijk naar je huisarts.
Reageren