- Fabienne31 juli 2018 om 13:57
ik ben 22 jaar heb zelf ook last van lichaamsuitval, misselijkheid, duizeligheid, tintelingen in hoofd en lichaam, geen eetlust en vlekke of slechtziendheid ben een keer met spoed naar het ziekenhuis gegaan toen zeiden ze dat het bij mij migraine zou zijn. Heb zelf bijna elke week er last van mijn huisarts was er heel nonchalant over dus ben nu zelf naar een goede dokter aan het kijke die het wel serieus neemt om te kijken Het breekt je sociaal en werk leven. Ik ben nog jong dus dan zal je denken die is kerngezond maarja dat is het geval niet je hersenen zorgen toch ervoor dat je functioneert ik vind dat er vaak te makkelijk word gereageerd door huisartsen loop er al bijna 7 maanden mee….
1 reactieReagerenCatootje1 augustus 2018 om 01:28bij veel vage klachten kunnen factoren als voedingspatroon, tekorten aan voedingsstoffen, candida, minder gezonde darmflora, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz een rol spelen. Bloedonderzoek zegt niet alles over tekorten. Eventueel medicijngebruik, inclusief de pil, kan ook klachten geven. Wat je voedingspatroon vooral zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Mensen die weinig of geen vlees eten kunnen tekorten krijgen aan stoffen als carnitine, taurine, lysine enz. Naast doktersbezoek ook eens advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.
Reageren