Zoeken Vraag het forum

Rare symptomen, ben ik nu gek?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • alita1

Hoi.
    2 maanden geleden rare symptomen.
    Been dat dikwijls niet mee wou, scherp pijnlijk tintelend zwaar gevoel bij
    Zowel zitten als rechtopstaan.
    Wazig zicht 1 oog. Hoofdpijn.
    4u slaap per nacht. Tijdens nachten uit bed vallen, schuin in bed wakkerworden, spierschokken, vaak bewegen, gillen, 3-4x per nacht elke nacht wakker tot op heden, S ochtends enthousiast maar met barstende hoofdpijn en zeer lage energie uit bed.
    Vaker en vaker flauwvallen.
    Onregelmatige bloeddruk.
    Stinkende urine terwijl wel net genezen van enkele urineweginfecties.
    Incontinentie zonder ‘aanval’
    Moeilijker ademhalen, erger asthma.
    Voel alleen nog maar te warm of te koud aan kippenvel.
    Soms moeite met te beslissen hoe is omgevingstemperatuur.
    Soms mooi maar op momenten van symptomen oerlelijk geschrift en moeite met herinneren.
    Plotse bloeddrukvallen of 120 in rust.
    Niet neerslachtigheid of angstig.
    Geen hyperventilatie of epilepsie.

Iemand die dit poeltje symptomen herkent aub?

Grtjs

6 reacties
    Reageren
    alita1

Pijnlijke spieren en pezen en vermoeidheid die nooit vanzelf weg gaat nog vergeten en plas zweet van zodra in bed vallen n

A l geslapen of niet

Reageren
    John (moderator)

dat zijn er nog al wat.. Hoe oud ben je?
    Heb je veel stress of spanningen gehad?

Reageren
    Catootje

Misschien naar een natuurgenezer om naar het hele plaatje te kijken. Verder is het zo dat antibiotica die je waarschijnlijk hebt gebruikt, je darmflora verstoren en zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen en vermindering van een bepaald enzym, DPP-IV genaamd. OOk bevorderen ze het ontstaan van candida.

In het algemeen is het belangrijk om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Daarnaast kan een overbelasting door exorfinen en een overgevoeligheid voor histamine aan de orde zijn. Dit soort factoren speelt bij astma een rol.

Verder tekorten aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bloedonderzoek zegt overigens niet zo heel veel over tekorten. Tekorten aan magnesium en zink zijn bijvoorbeeld niet op bloedniveau aan te tonen. OOk electrosmog kan ontregelend werken. Denk aan wifi, smartphone enz.

Reageren
    alita1

Hoi Tandor en Catootje

Vrouw tss 28 en 30 jaar oud

Voeding zeer gebalanceerd. plots van te mager naar bijna overgewicht op 3 maand bij begin klachten bijgekomen maar kan door de pil zijn, daardoor Bmi wel op randje, nog net normaal.

Conditie ene x acceptabel, andere dag zo moe om dag door te komen terwijl slap als iets en overal pijn aan spieren en pezen. 3maanden geleden wel stress maar allang gedaan.

Elektromagnetische smog al zoveel mogelijk gereduceerd en woon op platteland. Geen poll allergie, huisstofmijt, etc.

Natuurgenezer lijkt me op dit moment wel wat maar gevaarlijk, wil niet terug epi aanvallen krijgen, mag gauw weer rijden als een andere uitblijft. Wil niet dat ze laatste gevoel van vrijheid afnemen of dat rijbewijs moet worden ingel…

Geschrift schommelt ook weer. Voel me niet neerslagachtig of angstig of down. in auto onmogelijk wakker blijven als pass, ook overdag tijdens werken op bur stoel dommel ik in. Moeilijker met concentreren maar niet afgeleid.

Weet niet indien relevant, maar enkele jaren geleden wantsen en luizenplaag gehad, enige wat netelroos veroorzaakte maar zat vol van die beesten, maanden geduurd eerdat we t doorhadden.

Zink en magnesium krijg ik voldoende binnen.

In nacht mezelf net geen hersenschudding gebonkt in slaap, iemand wekte me tijdens. Geen nachtmerrie gehad thans. Ochtend nadien grove hoofdpijn, nacht voor die nacht uit bed gevallen

Reageren
    Alita1

Allen uiteindelijk 100% neurologische klachten, officieel niet-gek verklaard.

“Ik heb geen zenuwen” maar wel problemen met mijn mergzenuwen blijkbaar.

Sommige klachten gaan ze niet wegkrijgen maar wel doenbaar. Fair enough.

Zoektocht geopend naar betrouwbare homeopaat.

Reageren
    Sara

Vitamine b12 laten testen ? ?

Reageren
Reageer op: Rare symptomen, ben ik nu gek?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.