Zoeken Vraag het forum

Hoofdpijn en flauwvallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk

Hey hey

Ik ben een meid van 19 jaar en afgelopen 2 maanden ben ik 4x flauwgevallen dit heb ik eerde nog nooit gedaan ook heb ik deze 2 maanden elke dag last van hoofdpijn het verschild per dag de ene dag lig de hele dag ik me bed te slapen vanwege de hoofdpijn en de andere dag valt het weer mee..

Ik ben al 2 keer langs de dokter geweest waarbij 2 x bloed is geprikt de eerst keer kwam er niks uit en de 2e keer kon hij zien dat er ergens een ontsteking zit maar meer dan dat kreeg ik niet te horen en word niet verder onder zocht

Gisteren ben ik voor ’t laatst flauwgevallen en wil eigenlijk niet weer naar de dokter omdat ik het gevoel krijg dat ik hem tot last ben omdat er niet veel uit me bloed onderzoeken komt maar ik wil hier wel graag snel vanaf iemand die hier ervaring mee heeft of me hier mee kan helpen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Toch zou je terug moeten gaan naar de dokter…..

Reageren
    Catootje

Ik kan natuurlijk niet zeggen wat het is maar bij veel vage klachten spelen factoren als voedingspatroon, tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en soms dingen als candida. Belangrijk voor een goed voedingspatroon is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Losse koolhydraten als een koekje of fruit geven pieken in je bloedsuikerspiegel. Fruit daarom beter combineren met wat eiwit en vet. bij hoofdpijnklachten kunnen er ook voedselovergevoeligheden spelen, zoals tyramine. Ook uitkijken met toevoegingen als smaakversterker en kunstmatige zoetstoffen.

Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen je hele gezondheid helpen ondersteunen. Bloedonderzoek zegt vooral iets over wat er in je bloed zit. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau. Ook electromog kan tot klachten leiden.

Reageren
Reageer op: Hoofdpijn en flauwvallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.