- Anouk24 juni 2018 om 17:12
Hey hey
Ik ben een meid van 19 jaar en afgelopen 2 maanden ben ik 4x flauwgevallen dit heb ik eerde nog nooit gedaan ook heb ik deze 2 maanden elke dag last van hoofdpijn het verschild per dag de ene dag lig de hele dag ik me bed te slapen vanwege de hoofdpijn en de andere dag valt het weer mee..
Ik ben al 2 keer langs de dokter geweest waarbij 2 x bloed is geprikt de eerst keer kwam er niks uit en de 2e keer kon hij zien dat er ergens een ontsteking zit maar meer dan dat kreeg ik niet te horen en word niet verder onder zocht
Gisteren ben ik voor ’t laatst flauwgevallen en wil eigenlijk niet weer naar de dokter omdat ik het gevoel krijg dat ik hem tot last ben omdat er niet veel uit me bloed onderzoeken komt maar ik wil hier wel graag snel vanaf iemand die hier ervaring mee heeft of me hier mee kan helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 17:23Toch zou je terug moeten gaan naar de dokter…..
ReagerenCatootje25 juni 2018 om 08:05Ik kan natuurlijk niet zeggen wat het is maar bij veel vage klachten spelen factoren als voedingspatroon, tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en soms dingen als candida. Belangrijk voor een goed voedingspatroon is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Losse koolhydraten als een koekje of fruit geven pieken in je bloedsuikerspiegel. Fruit daarom beter combineren met wat eiwit en vet. bij hoofdpijnklachten kunnen er ook voedselovergevoeligheden spelen, zoals tyramine. Ook uitkijken met toevoegingen als smaakversterker en kunstmatige zoetstoffen.
Diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen je hele gezondheid helpen ondersteunen. Bloedonderzoek zegt vooral iets over wat er in je bloed zit. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau. Ook electromog kan tot klachten leiden.
Reageren