- Esma10 mei 2018 om 15:30
Hallo allemaal
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Het begon allemaal op 13 april . Ik zat tv te kijken en opeens voelde ik een druk op me hoofd ben daarna gelijk gaan slapen. Volgende dag voelde ik het weer en ben ik naar de huisarts gegaan. Ze heeft neurologish testen uitgevoerd en dat ging prima ze zij dat het spanning was. Mer sag en dag is het erger geworden zoals spierpijn zware kaak druk hoofd gezicht . Tijdens lopem voel ik alsof ik geduwd word van achteren . Het is heel eng ik ben vaak naar de spoed geweest ze hebben bloedtesy gedaan en neurologish onderzoeken gedaan kwam er niks uit. Duizeligheid blijft er nog steeds en die druk word erger ik ben gister naar neuroloog geweest en hij zij dat er niks ergs kan zijn maar om mij gerust tw stellen mag ik onder een mri scan ik ben zo bang. Huisarts weet maar niets zeg dat het over gaat ik loop en al 4 weken mee en ik heb nog een zoontje van 9 maanden
Klachten
-duizelig
-zwaar hoofd
-zwaar kaak
– pijn nek
-soms misselijk
– zware benen in de ochtend
– pijn ogen
Druk hoofd nek
Heeft iemand zelfde klachten ? Of ervaring
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 15:51Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Esma10 mei 2018 om 15:56dankjewel voor je reactie
Ja die heb ik.al gedaan en het kwam.op score 57 ik heb ook sinds paar dagen lichte hoofdpijn kan het echt kome door hyperventilatie of iets ergs in me hoofd ?
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 15:59Het zijn typische hyperventilatie klachten
ReagerenEsma10 mei 2018 om 16:06Dankjewel tandor ik zal is even kijken
Reageren