Zoeken Vraag het forum

Druk beklemmend gevoel hoofd nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esma

Hallo allemaal

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Het begon allemaal op 13 april . Ik zat tv te kijken en opeens voelde ik een druk op me hoofd ben daarna gelijk gaan slapen. Volgende dag voelde ik het weer en ben ik naar de huisarts gegaan. Ze heeft neurologish testen uitgevoerd en dat ging prima ze zij dat het spanning was. Mer sag en dag is het erger geworden zoals spierpijn zware kaak druk hoofd gezicht . Tijdens lopem voel ik alsof ik geduwd word van achteren . Het is heel eng ik ben vaak naar de spoed geweest ze hebben bloedtesy gedaan en neurologish onderzoeken gedaan kwam er niks uit. Duizeligheid blijft er nog steeds en die druk word erger ik ben gister naar neuroloog geweest en hij zij dat er niks ergs kan zijn maar om mij gerust tw stellen mag ik onder een mri scan ik ben zo bang. Huisarts weet maar niets zeg dat het over gaat ik loop en al 4 weken mee en ik heb nog een zoontje van   9 maanden

Klachten

-duizelig

-zwaar hoofd

-zwaar kaak

– pijn nek

-soms misselijk

– zware benen in de ochtend

– pijn ogen

Druk hoofd nek

Heeft iemand zelfde klachten ? Of ervaring

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)
    Esma

dankjewel voor je reactie

Ja die heb ik.al gedaan en het kwam.op score 57 ik heb ook sinds paar dagen lichte hoofdpijn kan het echt kome  door hyperventilatie of iets ergs in me hoofd ?

Reageren
    John (moderator)

Het zijn typische hyperventilatie klachten

Reageren
    Esma

Dankjewel tandor ik zal is even kijken

Reageren
Reageer op: Druk beklemmend gevoel hoofd nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.