- KJ6 april 2018 om 10:41
Hallo allemaal,
Afgelopen maandag ben ik met de scooter tegen een garage aangeknald en gevallen. Gelijk vanaf dat ik viel veel pijn gehad bij mijn rugwervels en bil. Diezelfde avond heb ik de huisartsenpost gebeld maar die vonden dat er geen alarmbellen gingen rinkelen om langs te komen.
Dinsdag ben ik naar de huisarts geweest welke me doorstuurde om foto’s van mijn wervels te laten maken. Op de foto’s waren gelukkig geen breuken te zien.
De huisarts vertelde mij wanneer er niets uit de foto’s kwam ik donderdag weer terug moest komen. Onderhand wil mijn linkerbeen niet meer meewerken. De pijn vind ik niet eens de ergste hinder, maar mijn linkerbeen heeft alleen maar last van spasmen, tintellingen en sleep ik maar een beetje mee.
Gisteren dus terug gegaan en de huisarts vertelde mij dat het dan wel een kneuzing zou moeten zijn. Zelf gaf ik aan of er niets met mijn zenuwen kon zijn, maar zij gaf aan dat dit ook op de foto’s had gezien moeten zijn. Ook werd mij verteld dat ik niet met fysio mag beginnen, pas over een aantal weken.
Nu gaan we het weekend weer in en ik ervaar eigenlijk steeds meer hinder aan mijn linkerbeen. Een doof gevoel en spasmen, vooral in mijn tenen die dag en nacht doorgaan. Ook mijn spierkracht werkt niet naar toebehoren waardoor mijn been merendeels meegesleept wordt.
Iemand die hier ervaringen mee heeft?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 10:44Neem na het weekend toch weer contact op met je huisarts. Op röntgenfoto’s kun je overigens niet zien of er iets met zenuwen aan de hand is.
Reageren