Zoeken Vraag het forum

Brandend gevoel huid binnenkant bovenbenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kimberley

Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben 11 weken zwanger en sinds gister heb ik erg veel last van de huid aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Het voelt alsof het rood en dik is, het is licht branderig, bij aanrakong is het pijnlijk. Ook als ik mijn broek aan pf uittrek is dit pijnlijk. Echter is er niets bijzonders te zien aan de huid. Ik heb gegoogled en kwam het volgende tegen: Meralgia Paraesthetica. Echter, ik heb deze symptomen niet aan de buitenkant, maar van halverwege de bovenzijde, tor aan de binnenkant. Ik heb aankomende week gesprek bij de verloskundige, daar zal ik het ook vragen. Maar hoopte dat misschien jemand hier iets wist. Het is best een rot gevoel. Op zich klinkt zenuwpijn wel bekend, ik heb tijdens eerdere zwangerschappen op het einde wel last gehad van af en toe een beknelde rugzenuw, dat ik van die pijnscheuten kreeg. Groetjes Kimberley

3 reacties
    Reageren
    Kimberley

Ter aanvulling: gisteravond had ik het ook aan 1 been de buitenzijde.1 been is ook veel erger dan het andere. Nu vanmorgen is het veel minder maar nog wel aanwezig.ook nu aan de buitenzijde.

Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Bespreek het met de VK

Reageren
    Vicky—wicky

Hoe is het nu met je?

Ik heb namelijk ook meralgia paraesthetica volgens de huisarts dit is vastgesteld toen ik 23 weken zwanger was, nu ben ik 33 weken en de pijn wordt met de dag/week erger

Ik ga wekelijks al naar de fysiotherapeut. Maar veel verschil merk ik niet

Reageren
Reageer op: Brandend gevoel huid binnenkant bovenbenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.