- Claudine18 september 2017 om 10:29
Ik heb al geruime tijd last van schokken/tintelingen in mijn wangen. Als mijn gezicht in ruststand staat voel ik helemaal niks. Ik voel het als ik eet, de ene keer meer als de andere keer. Ook voel ik het als mijn tong langs mijn gehemelte en tanden gaat, als ik bijvoorbeeld praat of eet. Het zit in mijn hele wang, de linker wat erger als de rechter. Het doet geen zeer, het voelt wel irritant. Ik heb geen idee wat het kan zijn, toch zenuwen? Of aangezichtspijn? Of zijn de klachten daar niet te erg voor?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 11:09Het zou een zenuw kunnen zijn. Of wellicht iets met je tanden.. geen wijsheidstanden die doorkomen?
Ga met de klachten naar de huisarts of tandarts als het de tanden/kiezen zijn.
Reagerenpieter14 mei 2020 om 16:45dit heb ik ook:
Ik heb al geruime tijd last van schokken/tintelingen in mijn wangen. Als mijn gezicht in ruststand staat voel ik helemaal niks. Ik voel het als ik eet, de ene keer meer als de andere keer. Ook voel ik het als mijn tong langs mijn gehemelte en tanden gaat, als ik bijvoorbeeld praat of eet.
alleen dan alleen maar in mijn rechterwang maar bij mij zijn het geen wijsheidstanden, dat weet ik wel zeker
Reageren