Zoeken Vraag het forum

Soort kortsluiting en vage steek vanuit hersens bij bijna inslapen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Veertje

Geachte lezer,

Vlak voor het inslapen had ik gisteravond een soort “explosie” of kortsluiting in mijn hoofd, ik krijg dan een soort steek vanuit mijn hersens naar mijn beeld.
    Mijn beeld trekt dan voor 1 a 2 seconden scheef weg en krijg in de tussentijd steeds donkerder beeld, tot bijna zwart beeld aan toe. Dit stopt ineens waarna ik een hoge piep hoor en weer normaal beeld krijg.
    Even dacht ik dat ik een hersenbloeding had en binnen 5 seconden dood op bed zou liggen, maar dit paniekerig idee trok al snel weg aangezien dit al de 2de keer was, vorige maand had ik hetzelfde, die keer heb ik ook overleefd dus het zou vast wel meevallen.

Na een tijdje googelen kwam ik eigenlijks alleen uit op EHS (exploding head syndrome).
    Dit lijkt er wel op maar het is denk ik toch niet helemaal hetzelfde.
    Ik was namelijk wakker en hoorde niet echt een fysieke knal of geluid zoals bij EHS word beschreven.

Ik ben een man van 24 jaartjes jong, zou ik me zorgen moeten maken? Of is het iets onschuldigs?
    Had het nooit eerder gehad, en nu ineens 2 keer in een korte periode.

Alvast bedankt!

Mvg,  W.

Reageer op: Soort kortsluiting en vage steek vanuit hersens bij bijna inslapen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.