- anoniem5 februari 2017 om 12:54
hoi iedereen,
ik heb hier nu al een paar dagen last van ( iets van 5 of zo). ik had het eerst maar heel even dat ik een beetje duizelig was voor 2 uurtjes of zo, maar nu heb ik het gewoon de hele dag door, ik heb heel erg last van het gevoel alsof ik de hele tijd heen en weer beweeg als of ik op een boot zit die wiebelt. ik heb dat gevoel als ik zit, sta en ook als ik lig. ik heb ook dat als ik loop ik af en toe een misstap maak, af en toe ben ik ook misselijk. ik had laatst 1 keer dat ik s’avonds naar bed ging en mijn linker ook een beetje pijn deed en die volgende ochtend stond ik op met een piep in me oor, dat ging na een uurtje weer weg en de rest van de dag had ik nog een heel zacht piepje in oor. ik ben heel bang dat het iets ergs is, weten jullie wat dit is?
groetjes
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 13:36Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Misschien een virusinfectie op evenwichtsorgaan. Ga met de klachten naar de huisarts
Reagerenanoniem5 februari 2017 om 15:41is dat gevaarlijk? en gaat dat vanzelf weer over?
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2017 om 15:52Nee, niet gevaarlijk, maar wel erg vervelend. Maar eerst maar eens naar de huisarts om vast te stellen war er precies aan de hand is
Reageren