Zoeken Vraag het forum

Verdoofd gevoel in hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Liz

Hallo allemaal
    Ik vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben. Ik heb de laatste tijd last van erge paniekaanvallen en hyperventilaties. Ook heb ik erg last van stress.

Nu heb ik sinds er vast is gesteld dat ik last heb van paniek, stress en hyperventilatie last van een verdoofd gevoel aan de rechterkant van mijn hoofd. Het voelt een beetje alsof je hele hoofd leeg is, gewoon een vaag gevoel. Paar keren bij de huisarts geweest maar hij zegt dat het gewoon door stress komt. Nu vraag ik me af, hebben meer mensen hier last van en zijn hier bekend mee? En wat zou het kunnen zijn?

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is toch een gevolg van de stress en de angst.

kijk hier maar eens welke klachten er allemaal kunnen ontstaan

http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren
    Liz

Oke ik ben namelijk heel bang en ga gelijk van het ergste uit. Het gevoel in mijn hoofd begint nu zo raar te voelen dat ik denk dat het met een bloedprop wat vast zit te maken heeft. Zou dit kunnen met zulk soort klachten?

Reageren
    John (moderator)

Dat is zeer onwaarschijnlijk. Dat had je al lang andere klachten gehad

Reageren
    Liz

oke.. heb nu vooral last van mn gezicht (rechterkant) en oor. Ook ben ik erg duizelig.

Reageren
    frits

Zelfde hier. Duizelig, verdoofd gevoel, halfzijdige gezichtsverlamming, depri gevoel.. loop er al twee jaar mee.. kortom “stress”..

Reageren
    Tjalling

Ik heb hetzelfde, zit ook met veel stress enzo. Toch bang dat het iets ergs is, heeft iemand  hier een goede verklaring voor?

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen toch stress/spanningsklachten zijn

Reageren
    Flip

Ik herken dit ook,

Lijkt alsof de rechterkant van mijn hersenhelft uitgeschakeld is, gaat gepaard met soms steken in rechteroor en ik hoor telkens een soort ademhaling/hartslag als ik stil ben in mijn oor. Lijkt alsof er constant druk op staat. Kan ook niet goed helder nadenken en heb ook het gevoel dat mijn echte gevoel, emoties, uitgeschakeld is, ik reageer ook minder snel op dingen en het laat me allemaal een beetje koud.

Reageren
    sandra

Ik herken alle bovengenoemde klachten. de eesret keer dat ik de klachten kreeg was het zo heftig ( in mijn beleving) dat er een ambulance aan te pas moest komen.  Na onderzoek bleek ik een lage hb waarde te hebben van 4,5. Dit gecombineerd met stress kan voor hele vervelende klachten zorgen. Sinds mijn hb waarde weer op peil is zijn de klachten wel iets minder geworden en de paniekaanvallen ook.

wellicht een idee om je waardes te laten onderzoeken.

Reageren
    Alan

Ik weet het nuet waar moet ik beginnen, maar ik voel midden van mij voor hoofd verdoofd is .en wordt per dag meer en ik vind eerlijk zeg vervelend en ben bang dat ik dimensie heb.

Reageren
    Suus

@Alan

Ga dan met de klachten naar de huisarts!

Reageren
Reageer op: Verdoofd gevoel in hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.