- M.2 november 2016 om 18:58
Sinds 2 dagen voelen mijn linkerarm en been moe en zwak en wat zeurend aan. Vooral enkel en pols. In mijn arm voelt het soms met vlagen als ontstekingspijn ( heb weleens slijmbeursontsteking gehad)
Ik dacht aan overbelasting maar dan snap ik niet waarom het alleen links zit.
Ook heb ik al wekenlang spiertrillingen over mijn hele lichaam. Niet storend en niet veel, zo af en toe.Ik zit ook in een stressvolle periode. Mijn vader is pas overleden na een kort maar heel naar ziekbed, ik moest mn opleiding afronden wat is gelukt en vorige week ben ik verhuisd. Verder werk ik in de wijkverpleging waar het nu erg druk is.
Ik ben bekend met hyperventilatie. Mijn vader overleed aan ALS en het moeie gevoel in mijn arm en been en trillingen maken mij erg bang voor die ziekte. Hoewel het bij mijn vader niet gi g om een erfelijke vorm.
Ik weet heel goed dat trillingen ook bij hyperventilatie of stress kunnen horen.
2 reactiesReagerenM.2 november 2016 om 19:01Ook tintelt het soms in mijn linkerhand en voet
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2016 om 19:45Het kunnen toch heel goed stress gerelateerde klachten zijn. Hyperventilatie dus..
Reageren
Bespreek het met je huisarts