- Anoniem14 juni 2016 om 22:34
Hallo,
Ik had net een soort hartkloppingen in mijn keel, onder het strottenhoofd. 3 maal een harde klop.
Ook heb ik soms een soort drukkend gevoel op die plek net alsof je in dat kuiltje onder je strottenhoofd drukt.
Dat duurt dan meestal een dag.
Ook heb ik soms in vlagen een soort krampig gevoel bij de slokdarm.
Toen kwam ik op google dit tegen Thoracaal aorta-aneurysma en schrok daarvan.Kan dat het zijn?
Ik ben 21 rook niet en geen overgewicht.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 22:56Ik denk eerder dat het van je maag komt
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts.Anoniem14 juni 2016 om 23:06Ik heb er verder geen last van ik schrok alleen erg toen ik dat tegen kwam op google. Ik heb al eerder een onderwerp hier aangemaakt over de soort kramp en over nog iets en ben erg bang iets aan mijn hart te mankeren. Maar is deze google diagnose realistisch en heeft het echt onderzoek nodig of moet ik de angst wegzetten?
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 23:24Het zit verder niet in de familie en ik heb geen hoge bloeddruk.
ReagerenAnoniem15 juni 2016 om 08:04Kan het misschien ook chronisch hyperventileren zijn? Ik ben best angstig namelijk om wat te mankeren.
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2016 om 08:29Hyperventilatie zou heel goed kunnen…dat kan ook dergelijke klachten veroorzaken.
ReagerenAnoniem15 juni 2016 om 08:41Maar dat met de aorta is niet waarschijnlijk?
Of is het echt noodzaak om onderzoek te doen?Ik kan bij wijze van spreken pijn in mijn teen al aan iets hart gerelateerds linken dus zit liever niet elke keer voor niets bij de dokter.
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2016 om 09:07Dat er iets met je aorta is, is erg onwaarschijlijk
Reageren