- Anoniem7 juni 2016 om 14:11
[attachment=4992]20160606_204306.jpg[/attachment]
[attachment=4993]rug2.jpg[/attachment]
Wie kan me wat meer vertellen over mijn probleem. Aders op mijn rug. Zitten er al maanden, doen geen pijn. Maar weet niet waar het vandaan komt Lijkt op spatader.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2016 om 14:23Moeilijk te zeggen
Reageren
Ga even naar de huisarts en lat ernaar kijken.alias24 april 2018 om 21:58Sinds 2014 Cordico Basale Degeneratie, woon nu in service woning met verpleging aanwezig voor hulp aan- en uitkleden en douche. Loop met de rollator en er vallen steeds meer functies uit.
ReagerenBerrie4 augustus 2018 om 06:32[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Hallo allemaal, ik heb sinds 3 dagen pijn en stijve onderrug. Ik ben een tijd geleden geopereerd aan een dubbebele hernia in onderrug en het UWV heeft mij na 5 jaar WW/Ziektewet uiteindelijk WIA gekeur en gezond verklaard en mijn uitkering gestopt dus weer gewon vol aan het werk gaan zeggen ze?! Dus ik uit noodzaak een baan gezocht en 3 dagen gewerkt en mijn rug Blokkeerd en zie adertjes in mijn rug ? Ik lig al 3 dagen te rusten omdat er wordt gezegd door de assistente van huisarts dat ik daar niet voor langs hoef te komen en gewoon spierpijn is ? Ik maak mij wel zorgen omdat het dag 4 is en nog stijf in onderrug ?!
ReagerenJohn (moderator)
4 augustus 2018 om 12:25Maak een afspraak met de huisarts en laat je niet afschepen door een assistente
ReagerenE3 juni 2022 om 00:15Hey, wat was het toen wat jij had ?
Reageren