- Martin29 maart 2018 om 11:08
De laatste paar maanden is het ineens zo dat er rode aderen zichtbaar worden op de linkerkant van mijn buik. Rechts begint het ook nu langzaam te komen. Ik vind ze niet mooi en ik vraag me af hoe ze daar komen. Het worden er ook steeds meer.
Ik ben van plan om even een afspraak met de dokter te maken maar misschien kan me hier al iets meer verteld worden. Ik heb er een foto bijgedaan zodat het goed zichtbaar is.Ik ben 1.83, weeg 70 kilo en ben 25 jaar.
https://ibb.co/iBKZAS – Link naar de afbeelding (kan het niet bijvoegen want het is blijkbaar te groot)
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 11:10Dat is toch een heel normaal verschijnsel als je slank bent.
ReagerenMartin29 maart 2018 om 11:38Hoi Tandor, Ik vraag het me af omdat ik ze eigenlijk nooit gehad heb totdat ze ineens kwamen opzetten een aantal maanden geleden. Ik ben in die tijd niet echt heel veel afgevallen o.i.d.
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 11:39Toch is het geen vreemd verschijnsel. Maar als je er ongerust over bent: ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenMartin29 maart 2018 om 13:18Bedankt voor je berichtje, Tandor. En bedankt voor de snelle hulp.
Reageren