- Anoniem21 juni 2015 om 20:08
Hallo ik moet bloedprikken voor de volgende onderzoeken Helicobacter
Crp
En volledige bloedonderzoek.
Maar wat houd een volledige bloedonderzoek in??? Alles wat op zo.n lab formulier staat of maar een bepaalde dingen .
Word er gewoon zenuwachtig van namelijk stuks zien ze iets ernstig .5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juni 2015 om 20:52Een volledig bloedonderzoek betekend dat een groot aantal dingen op het formulier worden onderzocht.
ReagerenAnoniem22 juni 2015 om 08:35Weet je toevallig ook wat voor onderzoeken.
Reageren
Of moet ik gelijk van het ergste uitgaan van kanker hiv of andere verschrikkelijke ziektes.John (moderator)
22 juni 2015 om 08:57Dat weet ik natuurlijk niet. Dat hangt van de klachten af en welke dingen de dokter onderzocht wil hebben. Dat is dus een vraag voor de dokter die het onderzoek aanvraagt.
Reageren
Als je meerdere klachten hebt of vage klachten die niet meteen heel duidelijk zijn is een volledig bloedonderzoek eigenlijk een normale gang van zaken.
Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het zijn doorgaans onderzoeken die te maken kunnen hebben met je klachten.Anoniem22 juni 2015 om 09:30Huisarts vermoed de heliobacter bacterië.
Reageren
Die staat ook aangekruist op lab formulier.
Net als de crp staat aangekruist.
Maar ook dus de volledige bloedonderzoek maar weet dus niet welke onderzoeken dat zijn.
Betekend dat volledig onderzoek heliobacter bacterie en crp of zijn dat andere onderzoeken.John (moderator)
22 juni 2015 om 09:42Er zullen meerdere dingen worden onderzocht in je bloed. Altijd goed om een keer zo’n onderzoek te laten doen. Dan weet je ook of alles nog in orde is.
Reageren