- Anoniem18 juni 2015 om 20:41
Hallo,
Ik slik sinds kort het medicijn Ferrofumaraat omdat mijn ijzer -en ferritinegehalte te laag waren en ik mij erg moe voelde. Mijn HB was overigens wel in orde. Na een kuur van een maand waren de waarden goed gestegen maar ik voelde dat ik gelijk minder fit was na het stoppen met de tabletten. De huisarts adviseerde daarom om er mee door te gaan en iedere dag 1 tablet te blijven slikken. Ik voelde me gelijk weer fitter toen ik er weer mee begonnen was.
Nu was ik mijn tablet vanmorgen vergeten en heb ik me de hele dag op mijn werk weer super moe gevoeld, tot in slaap vallen aan toe. Toen ik thuis kwam heb ik hem ingenomen en 2 uur later was ik weer zo fit als een hoentje.
Ik heb het idee dat Ferrofumaraat mij echt op de been houdt. Kan het zijn dat ik hier inderdaad zo gevoelig voor ben? Of zit het misschien een beetje tussen mijn oren?Groeten,
Vivian
19 Jaar1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 juni 2015 om 21:30Ik denk toch dat het een beetje “tussen je oren zit”. Zo snel werkt ferrofumaraat echt niet…..
Overigens had je eigenlijk nadat je waarden goed waren, sowieso nog 2-4 maanden door moeten slikken….
Reageren