- Anoniem21 augustus 2014 om 14:59
Omdat mijn moeder met mij naar de huisarts wil, wil ik toch eerst hier een mening erover horen. Op de ene foto is mij ader dik en redelijk donker en de andere is van men andere arm om te vergelijken. Thmx alvast!x
14 reactiesReagerenAnoniem22 augustus 2014 om 18:52Iemand antwoord?? M’n moeder wilt graag geruststellimg. Mij gelooft ze niet
ReagerenAnoniem22 augustus 2014 om 20:15Ik zie eerlijk gezegd niet echt iets bijzonders aan die ader. Behalve dan dat je waarschijnlijk makkelijk te prikken bent (heb een paar jaar bij het lab gewerkt…haha!)…
ReagerenAnoniem22 augustus 2014 om 21:33Okee, fijn! Mijn moeder zeurde namelijk constant over dat ik naar de dokter moest maar dan weet ze nu dus iig dat het niet nodig is. Thnx 😉
ReagerenAnoniem23 augustus 2014 om 09:58Sommige aders zijn van nature dikker. Die blauwe kleur is niet de echte kleur van de ader, alle aders zijn rood. De blauwe kleur komt gewoon door je huid die erover zit en de aders een andere schijn geven. Je kunt naar de dokter gaan maar die zullen waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Test ook je bloeddruk eens. Als er meer druk op de aders zitten kunnen die een beetje dikker worden als anders. Dat heb ik gehad. Waarschijnlijk is het niets erg hoor, je kunt alleen eens voor de geruststelling eens horen bij de dokter wat het is.
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2014 om 10:25[quote]Okee, fijn! Mijn moeder zeurde namelijk constant over dat ik naar de dokter moest maar dan weet ze nu dus iig dat het niet nodig is. Thnx ;)[/quote] Je zou blij moeten zijn dat je moeder bezorgd om je is en naar de dokter wil gaan. Ik vraag me af wat daar nou zo erg aan is om even bij de huisarts langs te gaan.
Reageren
Ik kan je moeder goed begrijpen. He lijkt er namelijk op of er een zwelling in je bloedvat zit. Of dat zo ook zo is zal blijken. Maar dan moet je dus wel even naar je huisarts.Anoniem27 augustus 2014 om 09:36Ik vind het ook erg aardig van mijn moeder, maargoed. Ik heb er geen last van, alleen hij is wel elke seconde gewoon anders dan die van mij andere arm, en soms word hij groot ineens. Dus is de huisarts wel nodig?
ReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 09:37Ik weet wel dat ik vaak een hoge bloeddruk heb.
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 10:09Het is in ieder geval niet helemaal normaal. Dus ik zou toch inderdaad even ermee naar de huisarts gaan.
ReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 11:30Kan dat ook in Oktober? Moet dan toch in het ziekenhuis zijn
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 11:56Wat is voor jou het probleem om naar je huisarts te gaan?
Als je naar het ziekenhuis gaat ga je voor iets anders en zal er niet naar die ader gekeken worden.
ReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 13:46Omdat het vast niks is en dan mis ik onnodig school. Want ziet die ader er nou zo slecht uit? Het enige wat ik eraan merk is dat hij heel vaak opgezet en altijd donker is.
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2014 om 13:58Ik heb er niets meer aan toe te voegen.
Reageren
Doe wat je zelf denkt dat het beste is.Anoniem27 augustus 2014 om 14:53Ik zal van de week gaan. Anders is men moeder ook niet happy
ReagerenAnoniem27 augustus 2014 om 19:27Zal best zijn. Ten eerste, je bent gerust en ten tweede, stel je voor dat het iets ergs kan zijn en als je het uitstelt dat het erger kan worden.
Reageren