- Anoniem13 februari 2014 om 20:02
Hallo
Ik ben 30 jaar en ik heb nu een tijdje al klachten en ben ermee nu 2 keer bij de huisarts geweest.. heb bloedgeprikt waarvan de uitslag goed is
het gaat om de volgende symptomen ik heb last van tintelingen in mijn armen handen benen en voeten soms ook in mijn achterhoofd of rug de gehele dag door heb ik.last van spelden prikkende pijn in me lichaam van hoofd tot tenen en een soort van krampende kortdurende pijnen van binnen als ik op bed lig slapen mijn armen binnen de kortste keren.
Ook had ik van de week een rode harde teen die eerst jeukte en wat pijnlijk was daarna doof aavoelde en als hem aanraakte ik tintelingen voelde nu heeft mijn huisarts me doorgestuurd naar een neuroloog maar ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn doorbloeding.
Zou je ook die prikkende krampende pijn voelen in hoofd rug buik als je doorbloeding niet goed is? Weet het van armen en benen wel
Ik hoop dat ik er een beetje duidelijkheid in krijg het is enorm vervelend en word er erg onzeker van1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 februari 2014 om 20:42Het lijkt toch meer op een neurologisch probleem dan een circulatieprobleem. Maar onderzoek zal dat moeten uitwijzen.
Reageren