Zoeken Vraag het forum

doorbloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik ben 30 jaar en ik heb nu een tijdje al klachten en ben ermee nu 2 keer bij de huisarts geweest.. heb bloedgeprikt waarvan de uitslag goed is
    het gaat om de volgende symptomen ik heb last van tintelingen in mijn armen handen benen en voeten soms ook in mijn achterhoofd of rug de gehele dag door heb ik.last van spelden prikkende pijn in me lichaam van hoofd tot tenen en een soort van krampende kortdurende pijnen van binnen als ik op bed lig slapen mijn armen binnen de kortste keren.
    Ook had ik van de week een rode harde teen die eerst jeukte en wat pijnlijk was daarna doof aavoelde en als hem aanraakte ik tintelingen voelde nu heeft mijn huisarts me doorgestuurd naar een neuroloog maar ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn doorbloeding.
    Zou je ook die prikkende krampende pijn voelen in hoofd rug buik als je doorbloeding niet goed is? Weet het van armen en benen wel
    Ik hoop dat ik er een beetje duidelijkheid in krijg het is enorm vervelend en word er erg onzeker van

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch meer op een neurologisch probleem dan een circulatieprobleem. Maar onderzoek zal dat moeten uitwijzen.

Reageren
Reageer op: doorbloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.