Zoeken Vraag het forum

hartoverslagen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi iedereen ben simone 27jaar ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis.
    heb zelf nu zoo 6 maanden last van hartoverslagen. soms 100 per dag soms wel 1000.. ik het begin schrok ik er zelf ook van en was toevallig aan het werk. ik werk op de spoed duz kwam goed uit. . liep naar me collega toe (een dokter) hij maakte een hart filmpje was duidelijk te zien. en omdat ik verpleegkundige ben weet ik er zelf ook wat van af…. opzich kunnen hartoverslagen
    geen kwaad. maar voor de zekerheid moet je altijd om een eggo van je hart vragen en een bloedonderzoek. ik gedaan alles goed .. dan hoef je je geen zorgen te maken. !! 1 op de 4 mensen hebben last van overslagen (met overslagen bedoel ik 4 gewone slagen 1 harde of 10 gewone 1 harde enzo voort) . maar goed is wel eng en sommige worden bang en worden angstig resultaat word erger zweette pijn borst en nog 100 kwaaltjes. . maar onthoud kan echt geen kwaad maar is wel heeel verdelen. . wij krijgen zooo 10 mensen per dag op de spoed . en 9 van de 10 met hart klachten . en dan is er nix aan de hand maar is het hyperventilatie. .. tips voor hartoverslagen. . neem elke dag een multivitamine sport minimaal 2 x in de week.en neem eelke dag eem banaan. . veder roken of geen coffee is onzin.. ! er zijn trouwens ook 14 soorten lichte pillen die je kan vragen aan je huisarts die zorgen dat je overslagen wat minder worden als je er echt veeel last van heb.! suc6 iedereen onthoud is heeeel vervelend maar kan echt geen kwaad

Reageer op: hartoverslagen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.