Zoeken Vraag het forum

Hart slaat uit de maat na kleine inspanning

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Leeftijd: 16
    Geslacht: Man
    Duur klacht: vanaf begin april 2013
    Klacht:

Ik heb al vanaf april (of vroeger, ben vergeten)
    last van mijn hart dat na een kleine inspanning uit de maat slaat. Net alzof hij het ritme even verliest en dan terug normaal pompt. Ik heb er eigenlijk geen pijn van ik voel het gewoon hardere pompen geven. Ik weet niet hoe
    ik het beter zou kunnen uitleggen. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat het is? Ik ben al naar de cardioloog geweest een paar maanden geleden maar die zag niks. Toch vind ik dat mn hart niet normaal doet de laatste tijd. Ik hoop snel een reactie te krijgen, alvast bedankt.

6 reacties
    Reageren
    Tandor1

Het is mogelijk dat je kleien ritmestoornissen hebt. Dat hoeft niet altijd ernstig te zijn.
    Welke onderzoeken heeft de cardioloog gedaan?

Reageren
    Anoniem

Hij heeft mijn ritme getest bij grote inspanning (fietsen) alles was normaal, geen geruis in mijn hart, bloeddruk een beetje te laag maar hij zij dat ik gewoon wat meer zout moest eten en niet echt erg was. Moet ik nog eens gaan of wat moet ik doen?

Reageren
    Tandor1

Heb je misschien vaker last van je luchtwegen of longen?
    Of wellicht je maag?

Reageren
    Anoniem

Nee niet echt, wat ik er nog moet bijzegge is dat ik niet echt al te graag groenten eet…bijna nooit eigenlijk. Want gezond eet ik eigenlijk niet, ik heb een goeie verbranding volgens de dokter omdat ik niet dik word ookal eet ik veel fast-food of ander vet eten. Kan het misschien door tekort aan vitaminen?

Reageren
    Tandor1

Dat zou zeker een mogelijkheid kunnen zijn.
    Je kunt zelf je voeding controleren of er genoeg vitamines, mineralen e.d. inzitten. Op voedingscentrum.nl kun je een eetdagboek invullen. Je kunt gratis advies krijgen hoe je je voeding kunt verbeteren. Kijk eens op:
    https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de informatie en ik zal proberen wat meer groentjes te eten :S

Reageren
Reageer op: Hart slaat uit de maat na kleine inspanning
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.