- Anoniem31 oktober 2013 om 01:46
Leeftijd: 16
Geslacht: Man
Duur klacht: vanaf begin april 2013
Klacht:Ik heb al vanaf april (of vroeger, ben vergeten)
last van mijn hart dat na een kleine inspanning uit de maat slaat. Net alzof hij het ritme even verliest en dan terug normaal pompt. Ik heb er eigenlijk geen pijn van ik voel het gewoon hardere pompen geven. Ik weet niet hoe
ik het beter zou kunnen uitleggen. Heeft iemand dit ook of weet iemand wat het is? Ik ben al naar de cardioloog geweest een paar maanden geleden maar die zag niks. Toch vind ik dat mn hart niet normaal doet de laatste tijd. Ik hoop snel een reactie te krijgen, alvast bedankt.6 reactiesReagerenTandor131 oktober 2013 om 09:58Het is mogelijk dat je kleien ritmestoornissen hebt. Dat hoeft niet altijd ernstig te zijn.
Reageren
Welke onderzoeken heeft de cardioloog gedaan?Anoniem31 oktober 2013 om 20:03Hij heeft mijn ritme getest bij grote inspanning (fietsen) alles was normaal, geen geruis in mijn hart, bloeddruk een beetje te laag maar hij zij dat ik gewoon wat meer zout moest eten en niet echt erg was. Moet ik nog eens gaan of wat moet ik doen?
ReagerenTandor131 oktober 2013 om 20:09Heb je misschien vaker last van je luchtwegen of longen?
Reageren
Of wellicht je maag?Anoniem31 oktober 2013 om 20:14Nee niet echt, wat ik er nog moet bijzegge is dat ik niet echt al te graag groenten eet…bijna nooit eigenlijk. Want gezond eet ik eigenlijk niet, ik heb een goeie verbranding volgens de dokter omdat ik niet dik word ookal eet ik veel fast-food of ander vet eten. Kan het misschien door tekort aan vitaminen?
ReagerenTandor131 oktober 2013 om 20:56Dat zou zeker een mogelijkheid kunnen zijn.
Reageren
Je kunt zelf je voeding controleren of er genoeg vitamines, mineralen e.d. inzitten. Op voedingscentrum.nl kun je een eetdagboek invullen. Je kunt gratis advies krijgen hoe je je voeding kunt verbeteren. Kijk eens op:
https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/eetmeter/Anoniem31 oktober 2013 om 22:38Bedankt voor de informatie en ik zal proberen wat meer groentjes te eten :S
Reageren