Zoeken Vraag het forum

Borrel gevoel bij het hart

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Floor

Ik heb nu al bijna twee weken last van een borrelend gevoel bij mijn hart. Ook heb ik last van duizeligheid en had van de week een black out op mijn werk, dit was echt nog geen twee seconde maar het was wel eng. Enig idee wat dit kan zijn en moet ik er wel of niet mee naar de dokter?

5 reacties
    Reageren
    Tom

Ja, ik zou even je bloeddruk laten opmeten door de huisarts. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groeten Tom

Reageren
    Floor

Vandaag weer zo duizelig en zwart voor de ogen, misschien inderdaad maar even langs de huisarts. Is er iemand wel eens met de zelfde klachten bij de huisarts geweest?

Reageren
    Maja

IJzertekort? Meer spinazie eten. Hoe gaat het nu met je?

Reageren
    Anoniem

ik heb precies hetzelfde… maar wordt er hier ooit wel eens antwoord op vragen gegeven? Dokter.Nl is vol met vragen Maar geen of zelden antwoorden.

Reageren
    John (moderator)

Daar ben ik het niet mee eens.
    Nagenoeg alle vragen hier op het forum worden beantwoord. Tenminste als het een fatsoenlijke vraag is. Of het een antwoord is dat jij graag zou willen horen is een andere verhaal. Niet alle vragen kunnen expliciet beantwoord worden , maar wordt er verwezen naar een arts voor verder onderzoek.
    Daarnaast zijn er natuurlijk mensen die geen duidelijke vraag formuleren of geen verdere informatie geven. Dan wordt het natuurlijk een stukje moeilijker.
    Als je dus bijvoorbeeld alleen maar schrijft: “Ik heb precies hetzelfde”, kan het dus inderdaad zijn dat je geen antwoord krijgt. dat is dan een vaststelling of een bevestiging van iets dat eerder is geschreven, maar geen vraag!

Reageren
Reageer op: Borrel gevoel bij het hart
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.