Beste mensen, ik heb een vraag.
Ik meet namelijk soms mijn hartslag, maar dan merk ik dat hij altijd sterk schommelt tussen ongeveer 75 en 92 en dit vaak binnen een minuut. Ik vraag me af of dit normaal is en zou graag horen of ik me er zorgen over moet maken.
MVG ov
Dat is normaal
Heb een vraag,en misschien zijn er meerdere mensen die dit hebben of hebben meegemaakt. Paar dagen geleden terwijl het al een tijd best goed met me gaat de hele nacht overslagen gehad. Vlot achter elkaar. Heb er niet van geslapen. Volgende dag ging het iets beter, de dag daarop weinig last. Afgelopen nacht geen lat gehad. Vanmorgen bij het opstaan begon het weer over te slaan, nu is het vier uur en nog steeds de overslagen. Of stokken van het hart. Vanmorgen de huisarts gebeld en uitgelegd,heb ook een heel naar gevoel 8n mijn borst soort druk ook. Die heeft de ambulance gestuurd. Hartfilmpje is gemaakt,bloeddruk gemeten. Zagen niets bijzonders,en ik voelde de overslagen wel en heel vaak. Bloeddruk was goed . Ze hebben toen de huisarts gebeld om een plan te maken. Die vond het niet nodig om me mee te nemen. Moest bloed gaan prikken. En als de huisarts wat zo horen vandaag zou ze me bellen. Zoniet dan moet ik morgen ochtend zelf bellen naar haar. Wel even vertellen dat ik in 2022 in april zoiets had, en dat word een beetje vergeleken,en aan de hand daarvan maken ze een conclusie. Dus kan eigenlijk niet veranderen omdat ze zo ver terug vergelijken. Vind dat erg raar. Net of je niet serieus word genomen. Oud mens dus heeft de langste tijd gehad. Maar die willen ook bij hun k8nderen en kleinkinderen blijven toch .?Weet even niet war ik moet doen, blijft maar erg veel stokken,,,overslaan. En naar gevoel in mijn borst,