- Hartslag27 maart 2023 om 12:39
Hoi!
Ik heb meestal 2 dagen in de maand dat ik een hele lage hartslag heb terwijl deze normaal best hoog is
Zoals vandaag terwijl ik helemaal niet heel rustgevend werk doe is mijn hartslag 48-60. Terwijl ik echt niet sportief ben, normaal gesproken zal deze dan rond de 80 zijn.
Ook loopt de hartslag als ik in beweging kom niet heel erg op, en gaat ie maar naar 85 Ongeveer en zodra ik zit maakt ie direct een duik naar beneden naar de 48-55. Normaal schiet ie dan naar 110.Ook voel ik me dan wat licht of duizelig in mn hoofd als deze zo laag is. Weet iemand hoe dit kan?
Ik meet het met keerde apparaten en ze zeggen allemaal hetzelfde
4 reactiesReagerenHartslag27 maart 2023 om 12:39Oh en mn bloeddruk is ook altijd vrij laag, 95/60 zoiets
ReagerenHartslag27 maart 2023 om 12:41Oh en ik ben trouwens 28 en verder gezond, voor zover ik weet. Laatst ging ik hardlopen, helemaal niet heel intensief en ging mijn hartslag naar de 200..
ReagerenSuus27 maart 2023 om 12:48Ga dan eens naar de huisarts als je daar last van hebt of ongerust over bent. Die kan wat onderzoek doen naar de oorzaak.
Reageren
Via een forum is dat wat lastig….Hartslag27 maart 2023 om 12:59Dat heb ik al een paar keer gedaan.. maar daaruit is alles goed
Reageren