Zoeken Vraag het forum

Hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hartslag

Hoi!

Ik heb meestal 2 dagen in de maand dat ik een hele lage hartslag heb terwijl deze normaal best hoog is
    Zoals vandaag terwijl ik helemaal niet heel rustgevend werk doe is mijn hartslag 48-60. Terwijl ik echt niet sportief ben, normaal gesproken zal deze dan rond de 80 zijn.
    Ook loopt de hartslag als ik in beweging kom niet heel erg op, en gaat ie maar naar 85 Ongeveer en zodra ik zit maakt ie direct een duik naar beneden naar de 48-55. Normaal schiet ie dan naar 110.

Ook voel ik me dan wat licht of duizelig in mn hoofd als deze zo laag is. Weet iemand hoe dit kan?

Ik meet het met keerde apparaten en ze zeggen allemaal hetzelfde

4 reacties
    Reageren
    Hartslag

Oh en mn bloeddruk is ook altijd vrij laag, 95/60 zoiets

Reageren
    Hartslag

Oh en ik ben trouwens 28 en verder gezond, voor zover ik weet. Laatst ging ik hardlopen, helemaal niet heel intensief en ging mijn hartslag naar de 200..

Reageren
    Suus

Ga dan eens naar de huisarts als je daar last van hebt of ongerust over bent. Die kan wat onderzoek doen naar de oorzaak.
    Via een forum is dat wat lastig….

Reageren
    Hartslag

Dat heb ik al een paar keer gedaan.. maar daaruit is alles goed

Reageren
Reageer op: Hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.