Zoeken Vraag het forum

Bloed uitslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • @1995

Hallo, ik heb al een tijdje ontsteking in bloed (crp) en ik moest laten kijken van mijn huisarts naar mijn darmen en maag hij zei dat chron kon zijn, doktor van inwendige ziekten gaf mij cortisone die pak ik al 1,5 maand al, mijn ontsteking komt van 30crp en ik had ook een stoelgang test laten testen om dat ik last had van diarree, voor die test moest normale waarde 50• zijn bij mij was dat 1620 (calprotectine),

Mijn vraag is voor de kenners of mensen die ervaring hebben kun je mij helpen wat de oorzaak zou kunnen zijn, ik ben 28 jaar man

Mvg

Bijlagen:
    2 reacties
    Reageren
    @1995
    John (moderator)

Daarmee zul je dan toch bij de arts interne ziekten moeten zijn

Reageren
Reageer op: Bloed uitslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.