Wondje blijft lang nabloe"/> Wondje blijft lang nabloeden - Medische Forum - Dokter.nl

Wondje blijft lang nabloeden

Hoihoi,

Toen ik vanmiddag m’n onderbenen scheerde, heb ik per ongeluk een heel klein (snij)wondje gemaakt. Dit bloedde meteen heel hevig. Ik heb er gelijk een doekje tegenaan gedrukt, maar het bleef maar bloeden. Ook toen ik er na ongeveer een kwartier een pleister overheen plakte was deze gelijk weer rood van het bloed. Na ongeveer 25 minuten werd het bloeden wat minder en kon ik er een pleister opplakken. Inmiddels bloed het niet meer.

Nu word ik momenteel onderzocht door de hematoloog voor mijn bloedstolling, omdat ik snel last heb van blauwe plekken. Uit het vorige bloedonderzoek kwam ook dat de stollingstijd van mijn bloed sterk verlengd was (dus dat het lang duurt voordat mijn bloed stolt). Waarschijnlijk is dit dus ook de oorzaak..

Nu vroeg ik me af: ik heb maandag 18 september weer een afspraak staan bij de huisarts en 5 oktober een afspraak bij de hematoloog. Kan ik dit gewoon afwachten of is het toch verstandig morgen contact op te nemen met één van beide?? (Want het bloeden is nu wel gewoon gestopt)..

Reageer

Gewoon afwachten.

Reageer
Reageer op: Wondje blijft lang nabloeden
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif