Zoeken Vraag het forum

hartaanval

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • johan

Goeie middag ik ben een belgische man van 21 jaar ik ben bekend met paniek aanvallen en hyperventilatie heb al tijdje last van moeilijk adem halen pijn op mijn borst uitstraling linkerarm zweten misselijk gevoel van flauwvallen duizelig continu naar het toilet spierpijn en hoofdpijn ik heb deze klachten allang en ik heb die klachten het meest als ik naar buiten gaat of in de winkel staat heb ik het gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik niet flauw en ook ben ik heel erg duizelig in de winkel en buiten ben en van mastuberen ook ik ben naar de cardioloog geweest maar daar was alles goed van mijn hart ik heb hier ooit een hyperventilatie test gedaan en ik kwam uit op 77 heb ik een hartaanval of is allemaal met stress en paniek te maken mvg johan

8 reacties
    Reageren
    Suus

Je hyperventileert, dat blijkt overduidelijk uit de test!

Reageren
    Johan

Is hyperventileren dodelijk want ik maak dat altijd mij zorgen om?

Reageren
    Fdv

Je leeft nog. Dus nee

Reageren
    Johan

Val je van hyperventileren flauw ik heb altijd gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik nooit flauw?

Reageren
    Johan

Want ook daar van maak ik me zorgen om

Reageren
    Suus

Als hyperventileren dodelijk was,dan had ik de 15 niet gehaald en ben inmiddels 40….

Nee dus!
    En ja,je kunt er idd het gevoel van krijgen dat je flauw valt.
    Je zou eens naar een fysiotherapeut kunnen om hulp te krijgen bij het controleren van je ademhaling.

Reageren
    Alias

Maar kijk dan wel in je zorgpolis of je voor fysiotherapie aanvullend bent verzekerd. Anders lopen de kosten erg op.

28-45 euro per 30 minuten is normaal. Intake 50-90 euro.

Misschien is er bij de praktijkondersteuner vd huisarts een gratis ademhalingsmodule te volgen.
    En/of via de app store.

Reageren
    John (moderator)

Je geeft het antwoord zelf al.
    heb altijd gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik nooit flauw?

Reageren
Reageer op: hartaanval
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.