- johan20 maart 2023 om 11:37
Goeie middag ik ben een belgische man van 21 jaar ik ben bekend met paniek aanvallen en hyperventilatie heb al tijdje last van moeilijk adem halen pijn op mijn borst uitstraling linkerarm zweten misselijk gevoel van flauwvallen duizelig continu naar het toilet spierpijn en hoofdpijn ik heb deze klachten allang en ik heb die klachten het meest als ik naar buiten gaat of in de winkel staat heb ik het gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik niet flauw en ook ben ik heel erg duizelig in de winkel en buiten ben en van mastuberen ook ik ben naar de cardioloog geweest maar daar was alles goed van mijn hart ik heb hier ooit een hyperventilatie test gedaan en ik kwam uit op 77 heb ik een hartaanval of is allemaal met stress en paniek te maken mvg johan
8 reactiesReagerenSuus20 maart 2023 om 12:03Je hyperventileert, dat blijkt overduidelijk uit de test!
ReagerenJohan20 maart 2023 om 12:51Is hyperventileren dodelijk want ik maak dat altijd mij zorgen om?
ReagerenFdv20 maart 2023 om 12:53Je leeft nog. Dus nee
ReagerenJohan20 maart 2023 om 12:56Val je van hyperventileren flauw ik heb altijd gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik nooit flauw?
ReagerenJohan20 maart 2023 om 13:10Want ook daar van maak ik me zorgen om
ReagerenSuus20 maart 2023 om 13:15Als hyperventileren dodelijk was,dan had ik de 15 niet gehaald en ben inmiddels 40….
Nee dus!
Reageren
En ja,je kunt er idd het gevoel van krijgen dat je flauw valt.
Je zou eens naar een fysiotherapeut kunnen om hulp te krijgen bij het controleren van je ademhaling.Alias20 maart 2023 om 15:06Maar kijk dan wel in je zorgpolis of je voor fysiotherapie aanvullend bent verzekerd. Anders lopen de kosten erg op.
28-45 euro per 30 minuten is normaal. Intake 50-90 euro.
Misschien is er bij de praktijkondersteuner vd huisarts een gratis ademhalingsmodule te volgen.
Reageren
En/of via de app store.John (moderator)
21 maart 2023 om 17:02Je geeft het antwoord zelf al.
Reageren
heb altijd gevoel dat ik moe flauwvallen maar toch val ik nooit flauw?