Hoi,
Ben wel vaker bekend met wat overslagen ooit jaren terug een echo laten maken en was niks mis
Nu ben ik sinds gisteren grieperig, savonds kreeg ik ineens continu overslagen soms elke minuut soms zat er 20 minuten tussen. Ook snachts, denk niet dat ik daar specifiek wakker van werd ik zweette ook en rilde.
Is er een verband tussen griep en overslagen? Gisteren was men pols 85-90 vandaag wat lager richting men normale 60
Dat kan bij griep of koorts
Ok bedankt dus in principe niks om me zorgen over te maken? Soms een paar keer achter elkaar maar goed dat heb ik eerder ook wel is gehad beetje rommelig kloppen
Geen zorgen over maken
Is er eigenlijk iets aan te doen? De koorts is weg maar de overslagen blijven.. bijna elke minuut eentje vandaag
Dat zalm dan door de angst en de stress komen die je daarvoor hebt. En nee je kunt er verder niets aan doen. nou ja niet meer erover stressen en er niet op letten
Hmm stress heb ik er niet echt van omdat ik het wel eens eerder mss in mindere mate had en het "overleefde" nu is het vooral irritatie dat het niet weggaat. Wellicht wat ademhalingsoefeningen? Will try
Als je er helemaal geen stress van zou hebben, dan zou je de vragen toch niet stellen neem ik aan.. ze veroorzaken dus toch wat onrust bij jou. En dat is ook stress
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies