Preterax samen met bisoprolol

  • #1

    Hallo na constant klachten van vermoeidheid spier krampen en depressieve gevoelens heeft m'n dokter besloten mijn bloeddruk behandeling tegen hoge bloeddruk te veranderen ik moet de bètablokker die is bispressil(phenidril en bisoprolol) zit afbouwen maar tegelijk een dureticum en een ace Blokker in nemen dus nu zit ik met 2 gemiddelde dosisen dureticum en ace Blokker en nog es een lage dosis bètablokker....

    Kan ik hier een bloeddruk val van krijgen aangezien de apotheker me zei dat het niet aangeraden is 3 bloeddruk verlagende middelen te gebruiken

    Tnx

    Reageer
    #2

    Dit zul je dan toch met eigen arts moeten bespreken. Die zal er een reden voor hebben waarom hij/zij dat voorschrijft

    Reageer
    #3

    Idd omdat ik steeds spierkrampen krijg en vermoeid ben wou hij de bètablokker afbouwen.

    Heb het maar ingenomen en de uitkomst is dat mijn bloeddruk nu weer te hoog is.. 16/105 in de morgens bij enige opwinding in de dag stijgt de onderdruk makkelijk tot 110.... Dus niet ideaal Nubheeft hij gezegd een dubbele dosis preterax met 2.5 mg bisoprolol in te nemen maar tot na dit gedaan te hebben 1 dag is er nog steeds geen verschil..... Begin toch te denken om gewoon terug de 5mg phenidril en 5mg bisoprolol in te nemen om dat ik me niet echt goed voel ipv de 10mg phenidril en 2mg duretica en 2,5 Mg bisoprolol....

    Het gejaagd gevoel door te afbouwen van de bètablokker gaat dat weg is dat normaal ?

    Tnx

    Reageer
    #4

    Dat gaat ook weer weg

    Reageer
Reageer op: Preterax samen met bisoprolol
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief