Zoeken Vraag het forum

Hartklopping/ versnelde hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aa

Goedendag,

Ik heb sinds 3 maanden last van hartkloppingen althans ik voel en zie me hartslag in oa mijn buik, dit is eigenlijk altijd in rust op de bank of in bed, ik ben geheel onderzocht met een ecg in rust en holteronderzoek en bloedonderzoek daar is niks uitgekomen.
    Nu heb ik gisteravond gevoetbald en na de training 3 biertjes gedronken, toen ik naar huis was en in bed lag dat was 1 uur later na de biertjes en 2,5 uur na de training had ik ineens een een minuut lang een verhoogde hartslag, wat zou dit kunnen zijn ik zie namelijk geen oorzaak verder?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen?
    Hartslag in je buik zien is normaal. Dat is de hartslag in je darmslagader

Reageren
    Aa

Jazeker wel stress etc maar het gaat mij eigenlijk over die ene keer versnelde hartslag normaal nooit gehad wat is dat?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan dus een gevolg van stress en spanningen zijn. Maar ook de biertjes kunnen dan een oorzaak zijn

Reageren
    Aa

Ook als ik het normaal nooit heb gehad na biertjes etc? Dat het eenmalig is ofzo die versnelde hartslag die ene minuut

Reageren
    John (moderator)

Dat kan welk eens voor komen. Dat is niet iets om ongerust over te zijn

Reageren
    Aa

Dank u wel

Reageren
    Aa

Hi John,

Sinds vorige week donderdag niet meer bovenstaande klacht gehad maar morgen moet ik dus wel een voetbalwedstrijd spelen, moet ik me echt niet druk maken en gewoon gaan voetballen?

Reageren
    John (moderator)

Gewoon lekker gaan voetballen

Reageren
Reageer op: Hartklopping/ versnelde hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.