- Daniel16 december 2019 om 20:35Hi TandorVraagje laatste keer bloed geprikt omdat ik zo moe was nu komt eruit hoger cholesterol zoals ik kan zien allen zie drie verschillende staan maar dat zegt me allemaal niets en als ik google zeggen ze dat ik moet oppassen voor een hartaanval zoals alles bij googlemaar moet ik me zorgen maken met deze onderstaande uitslagenja ik rook nog wel ik start begin januari in samenwerking met brijder stichting om te stoppen hun begeleiden me en geven evt medicijnen enzograag je reactie en alvast bedankt en fijne feestdagen alvastFerritine (ug/L) 79 normaalwaarden 35-260<span class=”ng-binding”>ijzer 19 normaalwaarden 34-35</span>Triglyceriden (mmol/L) 4.20 normaalwaarden <2.00CHOL-HDLC ratio 6.20 normaalwaarden < 5.00Cholesterol (mmol/L) 6.28 normaalwaarden <5.00HDL-Cholesterol (mmol/L) 1.02 normaalwaarden >1.001 reactieReageren
John (moderator)
16 december 2019 om 20:57Je cholesterol is in ieder geval te hoog. En ja dat verhoogd het risico op hart en vaatziekten. Daar moet je dus wel iets aan gaan doen. Alleen stoppen met roken is niet genoeg.
Reageren