- Anoniem5 juni 2018 om 17:01
Ik heb sinds 11 uur pijn aan mijn borstbeen. Als ik inadem voel ik het, als ik iets drink. Maar ook als ik gewoon stilt zit. Soms komt er een felle steek bij. Ik werk als jobstudent in een winkel en ben vandaag terug gegaan en stond in de ochtend aan de drank en moet deze soms ook tot boven mijn hoofd kunnen tillen. Misschien komt het daardoor? Wel nog nooit gehad. Maar als ik dan opzoek staat er dat ik iets aan mijn hart heb. Ik heb 5 maanden geleden nog een volledige chekup gehad van mijn hart en dat was volledig inorde dus weet niet goed wat het kan zijn! Is het dan toxh gewoon een spier of is het het hart?
9 reactiesReagerenanoniem5 juni 2018 om 18:43Ik heb de steken nog steeds en mag van mama niet naar de dokter gaan ‘het zal wel niks zijn’ maar het doet zo pijn soms is het weg en dan komt het terug? Kan iemand helpen
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 18:51Moeilijk om je zo via internet te helpen… Je moet nog maar eens met je moeder praten
Reagerenanoniem5 juni 2018 om 19:08Ze wilt echt niet luisteren dacht dat ik hier een beetje geruststelling kon krijgen
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 19:09Ik denk ook niet dat het iets ernstigs. Het kan met je werk te maken hebben. Een spiertje verrekt misschien
ReagerenAnoniem5 juni 2018 om 19:29Dus niks met het hart? Want als ik beweeg word de pijn feller.
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 19:31Daaraan kun je dus al zien dat het niks met je hart te maken heeft
ReagerenFran5 juni 2018 om 20:58Hallo ik heb net hetzelfde probleem vandaag en werk ook in een winkel ?. Ik heb het ook in rust als ik moet geeuwen en als ik diep moet inademen. Is dit ook een spiertje??
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 22:12Ja, dat zou heel goed kunnen
ReagerenPeter6 juni 2018 om 03:54Als je het voelt als je wat drinkt, dan kan het gewoon maagzuur zijn. Dat voelt een beetje alsof je het aan je hart hebt.
Reageren
Voor oprispend maagzuur kun je een middeltje bij de drogist kopen. Koud water helpt een heel klein beetje. De oplossing is je voeding wat aanpassen. Als je een slecht sluitende maagklep hebt moet je wel naar de dokter.