Zoeken Vraag het forum

Paniek!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ruth

Ben al een tijd gekend met paniekaanvallen en vooral met schrik om dood te gaan. Ik kreeg altijd paniek klachten die zich precies uiten als een hartaanval. Pijn de borst, pijn linker arm, pijn mijne rug, etc. Ik wist na een tijd als ik dit voelde van dit is paniek. Paniekklachten verminderde. Nu ben ik toch al weer aan het piekeren over klachten die ik heb want voor mij zijn ze atypisch. Ik ben rap buiten adem, steken onder mijn borst en aan mijn hart zelf en dan de vorige klachten die ik zei. Ik heb nu weer bang is het dan toch mijn hart want ben drie keer gecontroleerd ma nu blijven de klacht en lijken ze zo echt. Ben ook precies in een andere wereld soms. Kan
    Iemand mij helpen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen atypische klachten. Maar juist typische klachten bij angst- en paniekaanvallen met hyperventilatie.

Reageren
Reageer op: Paniek!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.