Zoeken Vraag het forum

Vermoeid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • KAren

Ik weet niet goed hoe ik hier aan moet beginnen! Dus gisteren huis gekomen heel moe, mij niet meer kunnen concentreren alles vergeten. Dan maar vroeg slapen, sliep uitendelijk om 1 uur vanochtend moeten opstaan om 6! Wakker geworden met steken in de bovenbuurman (denk ik). Heb al een paar dagen last van de linker en rechter arm maar deze waren nu wel erger. Soms tijdens het werk pijn onder het borst been en net langs het borstbeen links. Heb ook pijn rug. Krijg het ook moeilijk warm in het algemeen. Zware benen en kouden voeten/handen. Maak me wel zorgen dat dit voortekenen zijn van een hartstilstand ben ook vaak duizelig. Zou dit kunnen ben 20 jaar in een goede gezondheid.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch allemaal niks met een hartstilstand te maken. Ik denk eerder dat je last hebt van stress en angsten… ga met de klachten naar de huisarts. Doe ook even de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Karen

Heb wel last van angst vooral voor mijn hart! Maar heb ook last van steken inmijn hart

Reageren
    John (moderator)

Doe de test eens die ik stuurde

Reageren
    KAren

Net 38!! Ben aan het proberen om rustig te worden. De pijn in mijn arm is niet continu begin nu wel wat last in mijn maag precies te krijgen dus blijf wel schrik hebben

Reageren
Reageer op: Vermoeid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.