- Lamama2 december 2017 om 12:56
Hoi
Ik ben 27 jaar en ik ben een paar weken terug gestopt met roken. Ik heb vreselijk pijn aan mijn borst dus links en rechts. Het wordt maar erger, soms duizellig en 1 keer een verhoging gehad. Ik ben vaak naar de huisarts geweest en gezegd dat ik het noet vertrouwd en dat ze mij moet doorverwijzen naar de ziekenhuis om mijn hart te checken maarja dat doet ze niet. Sinds vanochtend veel pijn aan mijn borst wanneer ik iets met doen. Ik ben benauwd. Het voelt alsof vocht naar beneden straalt dus van mijn borst naar beneden. Gisteren in de winkelcentrum dacht ik dat ik flauw zou vallen. Ik voel me echt niet goed. Wie weet wat het kan zijn.
4 reactiesReagerenLamama2 december 2017 om 12:59de pijn straalt ook van mijn armen naar mijn handen. Verlamd gevoel aan beiden armen.
ReagerenJohn (moderator)
2 december 2017 om 13:12Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Lamama2 december 2017 om 13:22Catootje4 december 2017 om 09:42Roken zorgt voor vele ontregelingen in je lichaam. Zo werkt het verstorend op je neurotransmitters, zorgt het voor een belasting van gifstoffen, zoals cadmium en zorgt het voor de onttrekking van allerlei voedingsstoffen aan je lichaam, allerlei vitaminen en mineralen, zoals zink en vitamine C. Zink is een antagonist van cadmium: teveel cadmium kan zorgen voor een tekort aan zink. Kan dus zaak zijn om extra goed voor je voeding te zorgen en wat extra’s te nemen en ook je lichaam ontgiften. Als je hormonale anticonceptie gebruikt kunnen problemen zich ook verergeren.
Reageren