- Aniem19 oktober 2017 om 14:03
Hallo, ik wil graag weten of een hartslag van 57 in rust op de bank zitten normaal is ? Ik slik metoprolol 25 retard en meestal heb ik juist snellere hartslag maar sinds gisteren is het me opgevallen dat ie wat trager is ik voel me ook een beetje moe
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2017 om 14:30Op zich is 57 in rust niet verkeerd.
ReagerenAniem20 oktober 2017 om 12:43Beste Tandor ik heb me gisteren hele dag bezig gehouden met me hartslag en toen ik naar bed ging werd ik ineens zeiknat wakker ik zeeete en me hartslag ging tekeer ik werd snel weer rustig en ging verder slapen vanochtend weer me hartslag gemeten en die was nog rond die 69 en ging omlaag naar 58 en weer omhoog nu is die rond de 90 ik heb me metoprolol nog niet ingenomen omdat ik bang ben ik voel me helemaal niet lekker ik voel me licht in me hoofd en ben misselijk ik heb eerder last gehad van hv en stress kan het hier iets mee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 15:21Ja dat kan zeker. Je moet ook vooral die betablokker gebruiken. Maar je moet vooral stoppen om je de hele dag met je hartslag bezig te houden. dat veroorzaakt alleen maar nog meer spanning en stress en dan vooral een onregelmatige hartslag, Nergens voor nodig. Je hartslag varieert sowieso de hele dag door.
Reageren