Zoeken Vraag het forum

Afknelling van arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Arrie

Ik heb de laatste tijd last van dat mijn linkerarm afgekneld lijkt te worden. Ik heb hierbij constant een prikkelend/tintelend in mijn pols en handpalm, opgezwollen aderen, gesprongen aderen en het voelt alsof mijn arm opgezwollen is. ‘Sochtends slaapt mijn arm regelmatig.

Mijn vragen: kan dit kwaad? Zo ja, kan er eenvoudig wat aan gedaan worden? En kan een diagnose hiervan een medische keuring beinvloeden?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn vragen die zo zonder enig onderzoek niet beantwoord kunnen worden.  Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
    Arrie

Dat is het punt juist. Straks komt door 1 of ander lullig aandoeninkje m’n medische verklaring te vervallen voor de risicosport die ik beoefen.

Reageren
    John (moderator)

Met een bezoekje aan de huisarts, zal dat niet meteen aan de orde zijn

Reageren
Reageer op: Afknelling van arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.