- Anoniem20 maart 2017 om 16:12
Hallo,
Als ik Google op ‘Aders over tepelhof’ kom ik enkel verhalen van zwangere vrouwen tegen.
Nu heb ik al sinds twee jaar aders over borsten en tepelhof lopen. Dit wordt alleen maar erger. Heb ook vaak in de stress gezeten dat ik zwanger was, omdat op internet staat dat alleen zwangere vrouwen aders op hun tepelhof hebben.
Maar ik heb het dus altijd en het wordt alleen maar erger en niet minder. Hoe kan dit? En hebben meer niet zwangeren dit.8 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2017 om 17:00Het heeft toch vooral iets met hormonen te maken. Als je er erg veel last van hebt, ga dan naar de huisarst
ReagerenAnoniem20 maart 2017 om 17:32Dus het zou ook door stresshormonen kunnen komen?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2017 om 17:48Ik bedoelde eigenlijk wel andere hormonen, zoals vrouwelijke geslachtshormonen.
Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem20 maart 2017 om 17:49Ik ben 18 en ik ben aan de pil. Dus zwangerschap lijkt me sowieso uitgesloten. Het kan natuurlijk mis zijn gegaan, maar ben gewoon ongesteld geworden.
Ook heb ik die aders over mijn tepel al meer dan 2 jaar, het zijn er de laatste tijd alleen wel wat meer geworden. Ze zijn niet altijd zichtbaar maar vooral als ik het warm heb heel erg.
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2017 om 17:52Dat is dan toch een normaal verschijnsel. Ook de pil zou naast de puberteit die op het einde loopt een oorzaak kunnen zijn.
ReagerenAnoniem20 maart 2017 om 18:15Heel aardig en fijn van u dat u zo snel reageert.
Reageren
Ik maak me gewoon heel snel druk om dingen. Heb ook chronische hyperventilatie na een heftige gebeurtenis in mijn leven.
Voel me gewoon heel vaak zo slecht dat ik me vanalles in mijn hoofd haal .John (moderator)
20 maart 2017 om 19:02Ik zou me daar in ieder geval geen zorgen over maken. En blijf wat meer van google af om op symptomen te googlen. Daar wordt het niet beter van.
ReagerenRoos14 februari 2021 om 20:32Ik heb het ook ik ben 16 en heb ook een ader op me tepelhof dat is volgens mij door hormonen die in de pil zitten.
Reageren