Zoeken Vraag het forum

Aders tepelhof

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Als ik Google op ‘Aders over tepelhof’ kom ik enkel verhalen van zwangere vrouwen tegen.
    Nu heb ik al sinds twee jaar aders over borsten en tepelhof lopen. Dit wordt alleen maar erger. Heb ook vaak in de stress gezeten dat ik zwanger was, omdat op internet staat dat alleen zwangere vrouwen aders op hun tepelhof hebben.
    Maar ik heb het dus altijd en het wordt alleen maar erger en niet minder. Hoe kan dit? En hebben meer niet zwangeren dit.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het heeft toch vooral iets met hormonen te maken. Als je er erg veel last van hebt, ga dan naar de huisarst

Reageren
    Anoniem

Dus het zou ook door stresshormonen kunnen komen?

Reageren
    John (moderator)

Ik bedoelde eigenlijk wel andere hormonen, zoals vrouwelijke geslachtshormonen.

Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 18 en ik ben aan de pil. Dus zwangerschap lijkt me sowieso uitgesloten. Het kan natuurlijk mis zijn gegaan, maar ben gewoon ongesteld geworden.

Ook heb ik die aders over mijn tepel al meer dan 2 jaar, het zijn er de laatste tijd alleen wel wat meer geworden. Ze zijn niet altijd zichtbaar maar vooral als ik het warm heb heel erg.

Reageren
    John (moderator)

Dat is dan toch een normaal verschijnsel. Ook de pil zou naast de puberteit die op het einde loopt  een oorzaak kunnen  zijn.

Reageren
    Anoniem

Heel aardig en fijn van u dat u zo snel reageert.
    Ik maak me gewoon heel snel druk om dingen. Heb ook chronische hyperventilatie na een heftige gebeurtenis in mijn leven.
    Voel me gewoon heel vaak zo slecht dat ik me vanalles in mijn hoofd haal .

Reageren
    John (moderator)

Ik zou me daar in ieder geval geen zorgen over maken.  En blijf wat meer van google af om op symptomen te googlen. Daar wordt het niet beter van.

Reageren
    Roos

Ik heb het ook ik ben 16 en heb ook een ader op me tepelhof dat is volgens mij door hormonen die in de pil zitten.

Reageren
Reageer op: Aders tepelhof
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.