- Anoniem5 november 2016 om 20:04
hallo ik ben 23 jaar en daarnet tijdens het eten kreeg ik een pijnscheut in mijn linkerborst ik lette er niet echt op maar de pijn ging niet weg en is nu al 40 minuten aan het aanlopen krijg ook een zware druk op mijn borst en linkerschouder en mijn linkerhand kan ik nu niet meer bewegen doet heel veel pijn en voelt raar aan
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2016 om 20:11Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Net kan hyperventilatie zijn…maar het kan ook door de maag worden veroorzaakt
Reageren
Neem voor alle zekerheid even contact op met de huisartsenpostAnoniem5 november 2016 om 20:16kan je door iets aan je maag pijn krijgen aan borst schouder en hand ?
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2016 om 20:25Dat zou eventueel kunnen. Door maagklachten kun je druk op je borst krijgen. Daardoor kun je dan weer angst krijgen waardoor je gaat hyperventileren
ReagerenAnoniem5 november 2016 om 20:28dus ik moet me niet al te veel zorgen maken ? wil mijn vriendin hier niet mee lastig vallen als het dan niks is…
ReagerenJohn (moderator)
5 november 2016 om 20:43Die vraag kan ik zo niet beantwoorden
Reageren
zoals ik al schreef:
Neem voor alle zekerheid even contact op met de huisartsenpostAnoniem5 november 2016 om 20:51oke zal ik doen bedankt
ReagerenAnoniem6 november 2016 om 22:56hallo ben vandaag naar de huisdokter geweest en die heeft mijn bloeddruk gemeten en naar mijn hartslag geluisterd en zei dat dit in orde was maar voel mij steeds slechter worden en de huisdokter zei alleen dat het wel over zou gaan maar heeft me totaal niet gerustgesteld weet iemand er raad over ?
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2016 om 23:11Doe eens even de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/