- MW30 april 2016 om 15:02
Ik ben gister op turnen gevallen ik viel op de grond en had mijn handen en vingers rechtop zeg maar en toen viel ik zelf boven op mijn pink en ringvinger mijn pink maakte toen een rare beweging en ik hoorde hem ook knakken. Nu is hij bij het middelste vingerkootje erg dik precies op de plek waar ik pijn heb. Ik kan hem wel strekken maar niet helemaal buigen gaat echt maar een heel klein beetje het doet ook veel pijn als ik mijn bovenste vingerkootje beweeg. Denken jullie dat hij gebroken is of gewoon gekneusd?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2016 om 15:08Daar kan niemand je zo antwoord op geven. Ga ermee naar de huisartsenpost en laat ernaar kijken.
ReagerenAnoniem30 april 2016 om 15:16ja begrijp ik ik heb alleen geen zin om weer helemaal foto’s te gaan laten maken en dan is het waarschijnlijk toch niet gebroken.
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2016 om 15:26Maar als die wel gebroken is, kun je daar achteraf wel spijt van krijgen…..
ReagerenAnoniem21 augustus 2016 om 08:52Hoi, het is nu al veel later maar toch. Ik dacht ook dat ik mijn pink gekneusd had. drie weken later blijkt uit een röntgenfoto dat de pink toch gebroken is.
Reageren
Mijn advies: meteen naar de huisarts, ook al denk je dat het alleen gekneusd is.