- Anoniem18 april 2016 om 22:03
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over mijn klachten en of dit misschien carpaal tunnel syndroom kan zijn.
Ik heb al zeker langer dan een jaar, vooral in de nacht last van een dood gevoel in mijn handen. Ik word er wakker van krijg daarna geen tintelingen zoals je normaal met een dood gevoel heb als je pools bijv. Dubbel heeft gelegen..
Ook heb ik het gevoel alsof mn kracht in mijn handen niet sterk is. Ik tril vaak vooral met zware voorwerpen en heb een raar gevoel in mn handen (kan het niet goed verwoorden, maar komt erop neer dat ik niet veel kracht heb)
Dingen plots laten vallen heb ik ook wel eens.. maar of dit lompheid is of niet geen idee.
Ook heb ik vaak pijn in mn handen. Vooral bij de overgang van mn pols naar mn duim.Mijn moeder heeft ook carpaaltunnel syndroom gehad en is hieraan aan beide handen geopereerd, had ergens gelezen dat er ook een erfelijke aanleg voor is. Klopt dat?
Ik hoop dat jullie mn klachten snappen en benieuwd wat jullie mening is. ( ik wil er natuurlijk zoiezo een x mee naar de dokter gaan )
Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 april 2016 om 23:28Als je er zoveel last van hebt, moet je niet ” een x” ermee naar de dokter gaan maar gewoon een afspraak maken morgen en dan gaan. Er zal toch even wat onderzoek gedaan moeten worden
Reageren