- Js11 april 2016 om 20:14
Is er geen ander middeltje wat het gaasje losweekt….lees wel wat over babyolie of andere vette zalf…..ben niet zo’n held om hiermee na huisarts te gaan
John (moderator)
11 april 2016 om 20:16Ik raad je aan om er niet zelf aan te blijven frunniken…je loopt het risico dat je de wond weer openmaakt…
ReagerenJs13 april 2016 om 11:59Na nog weer paar x weer weken…..vanmorgen na huisarts geweest, heeft gaasje resterende gaasje eraf gehaald….erg veel pijn ……nu nog….is het verstandig om er nu calendula zalf op te doen?…..wond is nog los….moet nu 2x perdag vet gaasje en verband verwisselen….
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2016 om 12:01Nee, geen zalf gebruiken. Dat verstikt de wond…
ReagerenJs15 april 2016 om 04:42Hoe kan ik de wond nu het beste laten genezen?……
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 10:59In principe zou ze vanzelf moeten genezen.
Je bent wat snel geweest met het verband er vanaf te halen.
ReagerenJs16 april 2016 om 06:31Waar kan ik nu de wond het beste mee verbinden bedoelde ik eigenlijk, overdag probeer het zoveel mogelijk los te laten zodat er lucht bij kan…..maar wat kan ik er het beste op doen?
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2016 om 09:05Je zou er een metaline gaasverband op kunnen doen om plakken in de wond te voorkomen en er dan en verbandje omheen doen.
Ik weet niet hoe groot de wond is. Er zijn pleisters met metaline gaas die niet in de wond plakken.
Reageren