- Anoniem6 april 2016 om 10:45
Hallo iedereen,
Afgelopen zaterdag ben ik DJ geweest op een feestje. Nu stond het scherm van mijn installatie lager dan dat ik stond met het gevolg dat ik 6 uur lang met mijn hand op de tafel heb moeten leunen om zo dichterbij mijn scherm te komen. Toen ik tussendoor naar het toilet ging kreeg ik mijn gulp al moeilijk open, ik dacht dat zal morgen wel over zijn maar nee dus, zondag werd ik wakker met gevoelloosheid in mijn pink en het lijkt wel of heel mijn hand verslapt is. Wanneer ik op mijn handpalm druk tintelt er van alles in mijn hand en dit loopt lichtelijk door naar mijn elleboog. Het voelt alsof mijn duim en mijn pink het meeste verlamd zijn, de andere 3 “gaan nog wel”. Het betreft de linkerhand, ik maak me toch wel zorgen omdat ik nog maar 19 jaar oud ben en dus zou ik nog wel een tijd langer van mijn hand gebruik willen maken.
Wie o wie helpt deze jongen :)?
Lamme groet,
Anoniem
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 april 2016 om 10:58Het is in ieder geval een overbelasting. Het is mogelijk dat daardoor een zenuw bekneld is geraakt. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniem6 april 2016 om 11:10Hallo Tandor, hier ben ik maandag geweest (vergeten te benoemen). Hij zei me een week rustiger aan te doen en af te laten wachten, inmiddels is het woensdag en het wordt niet minder, zou dit vanzelf weg kunnen gaan of moet er operatief iets gedaan worden?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2016 om 11:25Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden, want ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand (pols) is….
Als de klachten niet afnemen, ga dan terug naar de huisarts.
Reageren