Zoeken Vraag het forum

al een tijdje last van rechterkant voet en onderbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb voetschimmel geconstateerd gekregen al enige tijd en dat leek aardig te gaan, echter is het bij de kleine teen wat rood en gezwollen en heb ik op 2 tenen ook 1 links een soort kleine blaartjes. Ad rechterkant heb ik bij staan dat het echt doorgaat naar mn knie, lijkt op spieren, maar voel ook in mn voet dan een soort van heel licht kloppend of stromend gevoel. Vooral tijdens lopen lijkt het qua spieren door te trekken naar boven ih been. Been is niet rood of gezwollen, geen rooie lijnen, heb er al wat last van enige tijd maar nu wat meer dan normaal, niet bij zitten eigenlijk.

http://pasteboard.co/1M58hfYn.jpg

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het gaat niet zo goed met je voeten……
    Je had ook al een soort van blaar op je hiel als ik mij niet vergis
    Je voetschimmel is in ieder geval ook nog niet weg

Ga eens naar de huisarts en laat eens naar de voeten kijken….

Reageren
    Anoniem

ja , ga ik morgen doen, lijkt op een infectie of wellicht slechte doorbloeding.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het een gevorderde schimmelinfectie is. Dat vraagt dan toch om een andere aanpak. Vraag aan de huisarts eventueel en verwijzing naar de dermatoloog

Reageren
    Anoniem

Ok, er is ook hartruis geconstateerd, en er kan natuurlijk een bacterie id bloedbaan zitten, die hier door wordt veroorzaakt en de hartruis verklaart, toch. Nog geen koorts opgezwollen lymfen of problemen met hart maar wellicht maar s een bloed onderzoek nav dit alles ook maar. Ga morgen maar even langs

Reageren
    John (moderator)

Een schimmelinfectie is geen bacteriële infectie. Ik zie ook zeker geen link met hartruis. Hartruis ontstaat in de regel door een lekje in een hartklep. Dat kan overigens volkomen onschuldig zijn

Reageren
    Anoniem

Sorry, hing weer de Google dokter uit, ga morgen naar een echte 😉

Reageren
    John (moderator)
Reageer op: al een tijdje last van rechterkant voet en onderbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.