- Anoniem21 december 2015 om 23:01
Hallo,
ik heb de laatste tijd steeds meer last van mijn teen(1 na kleinste). Ik heb namelijk het gevoel dat die uit de kom schiet en meteen weer terug. Ik weet hoe dit voelt omdat ik al eens een vinger uit de kom heb gehad. Dit gebeurd voor mijn gevoel vaker nu het kouder wordt. Het gebeurd namelijk vaak als ik koude voeten heb en dan heb ik vooral een dood gevoel in mijn tenen. Nu gebeurd dit best wel vaak en draag altijd goede stevige schoenen maar dat helpt helemaal niets. Omdat het zo’n naar gevoel is heb ik mezelf er op betrapt dat ik anders ga lopen zodat het niet gebeurt maar dat is niet echt een goede houding.
Ik heb 10 jaar geleden wel een middenvoetsbeentje gebroken gehad (heel klein breukje) van de kleinste teen, helemaal aan de buitenkant van mijn voet, dus denk ik dat het misschien niet uit de kom schiet maar dat er een zenuwtje ofzo klem zit ergens?
Iemand die dit herkend?
Het is best wel een naar gevoel namelijk.
Bedankt3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 december 2015 om 23:19Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. het zou een zenuw kunnen zijn.
Reageren
Ga met de klachten eens naar de huisarts en laat ernaar kijken.Anoniem23 december 2015 om 19:24Ik heb volgens mij precies hetzelfde. Ook ik loop nu maar anders om het irritante gevoel te vermijden. Als ik onder mijn voorste voetzool druk op een bepaalde plek voel ik het goed.
ReagerenAnoniem28 december 2015 om 22:34klopt heb ik ook als ik daar druk !
Reageren