- Anoniem16 mei 2015 om 00:13
Hallo,
Ik heb sinds twee dagen “ineens” last van het topje van mijn middelvinger. Het is (pijn) gevoelig bij licht stoten of aanraken van iets en daarnaast ook gedurig een wat kloppende pijn. Als ik er licht in knijp voelt het meer de zijkant en het kussentje van m’n vinger wat gevoelig is. Verder gloeit mijn vinger. Ik korfbal en krijg gedurig een bal op mijn vingers, zou het kunnen dat er een scheurtje of breukje in mijn vingertop zit? Of moet ik denken aan een dergelijke ontsteking?
Alvast bedankt.Met vriendelijke groet.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 mei 2015 om 08:11Het kan ook en kleine kneuzing van een zenuw zijn. In principe herstelt dan vanzelf. als de klachten aanhouden of erger worden ga dan even nar de huisarts.
ReagerenAnneli28 november 2018 om 22:31Hallo,
Is hier nog iets uit gekomen? Want wat jij beschrijft is precies wat ik nu ook heb. Daarbij heb ik soms het gevoel dat mijn vinger vanbinnen heel koud is.
groeten
ReagerenAnoniem3 december 2018 om 08:20Hallo,
Heb je nog last? Of weet je wat het was? Ik heb nu precies hetzelfde en het doet telkens zeer als ik bijvoorbeeld iets op wil pakken. Het begon met 1 ringvinger en nu zijn het 7 vingers van de 10. Wat kan ik evt doen?
Reageren