- Anoniem11 februari 2015 om 17:01
Hallo,
Vorige zomer heb ik een ingegroeide teennagel gehad en bij de dokter hebben ze die toen behandeld.
Tot een paar weken geleden leek alles goed te gaan totdat ik merkte dat mijn nagel (het stuk waar het was weggesneden en de rest van mijn nagel) niet meer groeide.
Ik heb er een heel stuk afgekipt om te kijken of het echt zo was.
en tot vandaag zie ik niet echt een verschil. Het lijkt alleen of er een nagel onder groeit, is dit mogelijk?
Als het zo is, wat moet ik doen met de nagel die er boven zit?
In de bijlage zit een foto van hoe mijn teen er nu uit ziet (het roze/oranje is nagellak, dat heb ik er op gedaan om te kijken of het groeit).
Als ik de bovenste nagel er af zou halen en er blijkt geen nieuwe nagel onder te zitten, groeit er dan een terug? Hoe groot is de kans daar op?Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 februari 2015 om 18:01Dat is moeilijk te zeggen zo. Je kunt beter even naar je huisarts gaan. Die kan het dan toch net iets beter bekijken.
ReagerenAnoniem12 februari 2015 om 18:44Dat durf ik dus niet. Ik ben best wel bang als het gaat om de huisarts en mijn teen omdat ik weet hoeveel pijn het doet als ze er weer iets mee gaan doen (in de zin van ‘opereren’)
Reageren
En ik ben bang dat de huisarts allemaal commentaar gaat geven op dat ik het heb afgekniptAnoniem12 februari 2015 om 19:02Dit is normaal.waar de nagel verkeerd groeide hebben ze laten sterven daar groeit geen nagel meer . Het blijft zo anders groeit de nagen weer binnen de kortste keren weer verkeerd in je vlees. Wat je kan doen in een mooie acryl nagel er over laten zetten . Is ook nog mooi .
ReagerenAnoniem13 februari 2015 om 12:24Het is niet alleen het stuk wat is weggesneden het is mijn hele nagel wat niet groeit.
Reageren