Zoeken Vraag het forum

Last van middenvoetsbeentjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Chenny

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen veel last van mijn middenvoetsbeentjes waardoor ik ook lichtelijk mank loop. Ik weet niet wat ik heb gedaan. Ik heb HMS (Hyper Mobiliteits Syndroom). Ik zie verder niets aan mijn voet (behalve een vochtblaar op mijn kleine teen). Ik heb er niet heel veel last van als ik op mijn voet sta, maar heb redelijk wat pijn als ik ermee loop, vooral tijdens het afrollen van mijn voet en het afzetten ermee.
    Heeft iemand een idee?

Groetjes,
    Chenny

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat is zo moeilijk te zeggen Chenny.
    Het beste zou zijn om even naar de huisarts te gaan. Die kan je voet dan even onderzoeken.

Reageren
    Anoniem

ik heb 5 weken terug mijn middenvoetsbeentje zwaar gekneusd
    ik heb nog pijn bij de tenen en loop nog slecht ik kan ook nog geen trap af lopen is dit normaal

Reageren
    John (moderator)

Dat kan heel goed. Het duurt een tijdje voordat alles weer hersteld is. Er zit een bloeduitstorting tussen de middenvoetsbeentjes. Die moet er eerst helemaal uit zijn.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

mij heb sinds vorige week heel er last van mijn voet. Als ik hem rol of er mee afzet doet het erg pijn maar als ik loop voel ik ongeveer 1 op de 10 keer een hevigew pijn. Ik heb dit nu al een week en ik weet niet wat ik moet doen. Ik wou niet aanstellerig doen, maar ik voel het nu steeds vaker.

wat moet ik doen?

Lea

Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut gaan.

Reageren
Reageer op: Last van middenvoetsbeentjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.