- Anoniem9 augustus 2014 om 00:38
Hallo,
Ik heb al bijna een jaar last van overbelaste banden rondom mijn TFCC gewricht. De hand en pols chirurg heeft me 5 weken geleden een cortisone injectie gegeven op het gewricht en ik kreeg ook nog eens gips ter hoogte van mijn biceps aangezien ik mijn arm niet mag draaien.
Nu, 5 weken later (van de 7) heb ik nog steeds pijn aan het aangedane gewricht van mijn rechterpols ( het TFCC gewricht dus) het is zelfs erger dan voorheen en het doet vooral pijn als ik er op leun en mijn telefoon gebruik.
Is zoiets normaal? Hoort dit bij het genezingsproces? Ik weet voor 100% dat mijn gips niet te strak zit, en ik kan maandag pas naar mijn huisarts bellen… Vandaar dat ik deze site raadpleeg, het baart mij ontzettend veel zorgen aangezien ik een hoop heb op moeten offeren voor deze behandeling en het straks voor niets is geweest.. Ik wil er gewoon vanaf,ik kan me niet voorstellen dat iemand die nog geen 19 is zoiets al zolang kan hebben..Ik hoop dat iemand me kan helpen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2014 om 13:13Het is de vraag of de injectie afdoende is geweest. Het lijkt er niet erg op. Je zou beter contact op kunnen nemen met de chirurg en daar navraag doen.
Reageren