Zoeken Vraag het forum

Doortrapte voet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag iedereen, ik heb een probleem… 2 weken geleden, was ik met polo boots aan het rondwandelen (vergelijkbaar bij uggs) en toen ik thuis kwam, zag ik een soort vochtbel ofzo onder mijn voet… M’n moeder zei dat ik mijn voet meer openheid moest geven, zodat die goed kon verluchten. Gisteren, was het nog altijd niet weg en m’n moeder gaf een soort product dat er tegen helpt (Boorzuur schilfers) ik heb het vanmorgen, in mijn sok gedaan endan m’n sok aangedaan. Nu deed ik mijn schoen uit, en alles was veel feller. Eerst (zonder de schilfers) was mijn sok vanonder en aan de zijkanten vochtig. Nu (met de schilfers) Was de onderkant, de zijkant en de bovenkant helemaal vochtig.. Ik weet echt niet wat dit is. Het is een bel met vocht in, het lijkt op een reuze blaar, maar dat is het niet. Het zag wit, en toen ik vorige week als ik thuis was de heletijd op blote voeten liep, begon het hard te worden.. Maar toen ik LO had, was alles weer vanaf het begin begonnen en nu suggel ik er nog steeds mee.. Kan iemand mij helpen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Boorzuurschilfers zijn tegen zweetvoeten en voetschimmels. Niet tegen blaren. Bovendien is het de bedoeling dat je de schilfers in je schoen doet. Alleen bij heel erge zweetvoeten doet men het ook in de sok. Wat je hebt is gewoon een blaar. Je hebt het zelf heel goed omschreven.
    [quote]Het is een bel met vocht in, het lijkt op een reuze blaar[/quote]. Duidelijker kun je een blaar niet omschrijven. Je kunt de blaar met een ontsmette naald aan de zijkant voorzichtig doorprikken en het vocht eruit duwen. Vervolgens afplakken. Zorg er inderdaad voor dat je voeten zoveel mogelijk frisse lucht krijgen.

Reageren
Reageer op: Doortrapte voet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.